reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zdenka Lazúrová

Zdenka Lazúrová

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Viete, čo najviac miluje pri písaní? To, že nikto nikdy nepochopí, čo za každé jedno slovo naozaj ukryla... Vie to iba ona. A taktiež vie, že sa nikdy naozaj nedozvie, čo ste v jej slovách videli vy. Áno, práve preto rada píše, ale ešte radšej číta :) Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenábicyklujeme EurópouKeĎ na chvíľu zastavím časna pokračovanieO KatarínkeUnited KingdomO iných

reklama

na pokračovanie

Hojdačka nad priepasťou 4/4

Zdenka Lazúrová

Hojdačka nad priepasťou 4/4

Moje prsty sa dotkli drsnej kôry stromu. Šeptom som vyslovila to, čo bolo vpísané do dubu: Tu zabudneš na skutočný svet

  • 3. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 944x
  • 3
Hojdačka nad priepasťou 3/4

Zdenka Lazúrová

Hojdačka nad priepasťou 3/4

Zosadla som z hojdačky a podišla som k starému dubu. Richard a Martin zmenili môj život, môj pohľad na svet... No možno som sa zmenila aj ja. Áno, okolnosti menia ľudí...

  • 30. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 015x
  • 1
Hojdačka nad priepasťou 2/4

Zdenka Lazúrová

Hojdačka nad priepasťou 2/4

Zafúkal vietor a na dube sa rozhojdala hojdačka. Hojdačka na priepasťou, lepšie povedané nad priekopou, lebo hoci bola priepasť veľká, tiekla ňou dosť hlboká rieka. Neodolala som a pritiahla som si lano k sebe. Sadla som si a odrazila sa od kopca. Do tváre mi fúkal vietor, pohrával sa s mojimi vlasmi. Letela som... Okolo mňa nebolo nič. Ostala som sama. Zacítila som minulosť... akoby sa vrátil čas.

  • 28. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Hojdačka nad priepasťou 1/4

Zdenka Lazúrová

Hojdačka nad priepasťou 1/4

Koruna stromov, zelená priepasť a šero prerušované lúčmi slnka. Tak by sa dalo opísať miesto, ktoré som v tejto krajine milovala. Očarilo ma svojou majestátnosťou, tichým šumom, nenápadnou zelenou cestičkou. Podišla som k vysokému, starému dubu, ktorý sa stal našim útočiskom, skrýšou alebo pevnosťou, z ktorej sme bojovali proti nepriateľom z našej fantázie. Tento dub stál priamo nad priepasťou. Poobzerala som sa okolo seba... Je tu nádherne. Tak ako vtedy...

  • 26. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu