reklama

POCIT

Nehľadám lásku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Nečakám ju.

Som šťastná. Tu. Teraz.

So svojimi plánmi, rodinou, priateľmi.

Nepotrebujem si nič dokazovať. Zatiaľ.

Chcem žiť. Chcem byť šťastná.

Myslíte si, že som egoista.

Nie som.

Nečakám.

Milujem svet. A dúfam, že natrvalo.

Okolo mňa sú ľudia, ktorí žijú šťastní v partnerskej láske a ľudia, ktorí sa jej emôžu dočkať.

Tí sú stále na love. Skúšajú šťastie.

Ja asi nepatrím nikde.

Sama sa pýtam, prečo mi to vyhovuje.

Neviem.

No možno o pár rokov...

Zdenka Lazúrová

Zdenka Lazúrová

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Viete, čo najviac miluje pri písaní? To, že nikto nikdy nepochopí, čo za každé jedno slovo naozaj ukryla... Vie to iba ona. A taktiež vie, že sa nikdy naozaj nedozvie, čo ste v jej slovách videli vy. Áno, práve preto rada píše, ale ešte radšej číta :) Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenábicyklujeme EurópouKeĎ na chvíľu zastavím časna pokračovanieO KatarínkeUnited KingdomO iných

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu