reklama

Takmer úplne bežný deň

Dnes musím...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu

Dnes musím ísť eštedo lesa, potom ku kamošovi, ďalej musím...

Zavolám bratovi, tak ako sme sa včera dohodli. Nech saponáhľa, aby sme to všetko stihli do večera, veď počasie je dobré. Ktovie akobude zajtra,... rodičia drevo potrebujú....

Kamarát vydáva rozkazy: Ty mi pomôžeš s píleníma ty sa postav ku ceste. Dávaj pozor, aby náhodou nepadol nejaký strom docesty, mohol by niekomu ublížiť. Takže ja dávam pozor na cestu.

Všetko ide v pohode, do večera to stihneme... No nie,mám taký dojem, že ten strom padne každú chvíľu... Super, neide žiadne auto...PADÁ, nieee, padá rovno na mňa, rýchlo, ....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Skočiť na cestu, bože, však sa dá uniknúť?! Hoci riskujem,predsa to robím, skáčem....

TMA

Škrípanie bŕzd, spleť zúfalých myšlienok, prítomným samihali hlavou najhoršie predstavy,...

Húkanie sanitky... samotný pohľad na telo, ktorý vraví zavšetko...

Písala som v prvej osobe, za človeka, ktorý už nie jemedzi nami. Mal 31 rokov a neviem, čo mu počas celého dňa prebiehalohlavou. Možno niečo celkom iné, ale jedno viem určite, že keď sa ráno zobudil,netušil, že má pred sebou už len niekoľko hodín života.

Počas dňa som si pomyslela: Ak by som mala už len niekoľkohodín života... sú to tie najhoršie hodiny... Mnoho ľudí nie je pripravených,mám dojem, že nikto. Ja, možno som len chcela upozorniť na... Ale veď vy toviete, tak ako aj ja...

Zdenka Lazúrová

Zdenka Lazúrová

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Viete, čo najviac miluje pri písaní? To, že nikto nikdy nepochopí, čo za každé jedno slovo naozaj ukryla... Vie to iba ona. A taktiež vie, že sa nikdy naozaj nedozvie, čo ste v jej slovách videli vy. Áno, práve preto rada píše, ale ešte radšej číta :) Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenábicyklujeme EurópouKeĎ na chvíľu zastavím časna pokračovanieO KatarínkeUnited KingdomO iných

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu