reklama

Zo školy

Príjemná cesta zo školy domov. Odrazu však za sebou počujete škripot bŕzd, snažíte sa uhnúť, počujete auto šmýkajúce sa za vami, tesne vás obíde a vy sa za ním v šoku usmejete s pohľadom: Nič sa nestalo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Ale nie o tom som chcela...

Koľkokrát som išla domov a okolo cesty som videla porozhadzované umelé flaše a odpadky. Po mojom rozhorčení som sa radšej snažila dívať ponad to na krásnu prírodu a usmievavé slniečko.

Dnes som však stretla umelé vrecia s odpadom v priekope.

Prosím vás, prečo to robíte. Možno nie práve vy a možno nie takto. Ale prečo si ničíme prostredie, kde žijeme? Možno aj ja robím niekde chybu a verím, že mnohí z vás neničia všetko krásne okolo seba takýmto spôsobom...

Je mi to strašne ľúto... myslím si totiž, že o ochrane životného prostredia bolo popísané mnoho a predsa sa ľudia nepoučili.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pravdaže nie všetci. Veď aký majú títo vodiči problém vysypať smetie na smetisko, ktoré je aj tak cestou, aký problém je triedenie odpadu? ...

Nerada píšem o takých veciach, ale v tejto chvíli mám pocit, že inak pomôcť asi už neviem.

Zdenka Lazúrová

Zdenka Lazúrová

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Viete, čo najviac miluje pri písaní? To, že nikto nikdy nepochopí, čo za každé jedno slovo naozaj ukryla... Vie to iba ona. A taktiež vie, že sa nikdy naozaj nedozvie, čo ste v jej slovách videli vy. Áno, práve preto rada píše, ale ešte radšej číta :) Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenábicyklujeme EurópouKeĎ na chvíľu zastavím časna pokračovanieO KatarínkeUnited KingdomO iných

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu