reklama

...ako dospelá...

Keď sa ponáhľam zo školy, z Prešova, idem autobusom. Ten však neide priamo do Bartošoviec.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Idem cez inú dedinu a potom mám ešte 3 km domov. Už to bude 4. rok, čo prechádzam tou cestou. Aká sa mi zdala dlhá na začiatku, taká sa mi teraz vidí krátka.

Teším sa na to, keď som za dedinou. Preč.

Môžem začať spievať... môžem sa bezdôvodne usmievať... môžem skákať... len, tak... som voľná.

Som na verejnosti, a predsa ma nikto nevidí. Nemusím nič skrývať... nemusím sa správať ako 19-ročná...

Žiadne obmedzenie... iba 3 kilometre samoty.

Skackám tichou cestou, lemovanou prírodou. Slnko nádherne svieti, v povetrí cítim slobodu...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V momente, keď začujem auto, zmením sa na 19-ročné dievča, ktoré by sa už predsa malo správať dospelo...

... lebo, keď sa teší, keď sa usmieva len tak, smerujú k nej zvedavé pohľady a otázky: Prečo?

A ona nemá dôvod... má len ten pocit, pocit, niečoho zvláštne krásneho, čo sa vtedy rozžiari v jej vnútri...

Zdenka Lazúrová

Zdenka Lazúrová

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Viete, čo najviac miluje pri písaní? To, že nikto nikdy nepochopí, čo za každé jedno slovo naozaj ukryla... Vie to iba ona. A taktiež vie, že sa nikdy naozaj nedozvie, čo ste v jej slovách videli vy. Áno, práve preto rada píše, ale ešte radšej číta :) Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenábicyklujeme EurópouKeĎ na chvíľu zastavím časna pokračovanieO KatarínkeUnited KingdomO iných

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu