reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zdenka Lazúrová

Zdenka Lazúrová

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Viete, čo najviac miluje pri písaní? To, že nikto nikdy nepochopí, čo za každé jedno slovo naozaj ukryla... Vie to iba ona. A taktiež vie, že sa nikdy naozaj nedozvie, čo ste v jej slovách videli vy. Áno, práve preto rada píše, ale ešte radšej číta :) Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenábicyklujeme EurópouKeĎ na chvíľu zastavím časna pokračovanieO KatarínkeUnited KingdomO iných

reklama

O iných

Krásne ráno

Zdenka Lazúrová

Krásne ráno

Zaškvŕkalo jej v bruchu. Krásny zvuk v podvečer v poloprázdnom vlaku.

  • 1. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 659x
  • 5
Dieťa

Zdenka Lazúrová

Dieťa

Dieťa. Sedelo a počúvalo. Jeho oči hľadeli, ale nie na to, čo mali pred sebou. Hľadeli do budúcna? Nie... Hľadeli do fantázie. Fantázia, ako mohutný dym, rozľahla sa v jeho maličkom vnútri.

  • 25. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 640x
  • 4
Zo školy

Zdenka Lazúrová

Zo školy

Príjemná cesta zo školy domov. Odrazu však za sebou počujete škripot bŕzd, snažíte sa uhnúť, počujete auto šmýkajúce sa za vami, tesne vás obíde a vy sa za ním v šoku usmejete s pohľadom: Nič sa nestalo.

  • 24. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 008x
  • 7
Klinika Ňuf - ňuf (2/X)

Zdenka Lazúrová

Klinika Ňuf - ňuf (2/X)

Zbehla som dole schodmi.

  • 17. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 142x
  • 9
...ako dospelá...

Zdenka Lazúrová

...ako dospelá...

Keď sa ponáhľam zo školy, z Prešova, idem autobusom. Ten však neide priamo do Bartošoviec.

  • 27. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 124x
  • 8
reklama
Kamióny

Zdenka Lazúrová

Kamióny

  • 31. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 495x
  • 25
A dokázalo by jedno slovo niečo zmeniť?

Zdenka Lazúrová

A dokázalo by jedno slovo niečo zmeniť?

Čím bola? Alebo kým? Študentkou. Vlastne maturantkou. Maturantkou, ktorá sa nikdy nevedela rozhodnúť z čoho chce maturovať.

  • 19. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 560x
  • 11
Dobrý deň, môžem Vám umyť okno?

Zdenka Lazúrová

Dobrý deň, môžem Vám umyť okno?

...alebo: Čo všetko Vás môže postretnúť na čerpacej stanici...

  • 9. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 563x
  • 43
fotky mojej malej krásnej sestričky KATARÍNKY :)

Zdenka Lazúrová

fotky mojej malej krásnej sestričky KATARÍNKY :)

Naše slniečko má asi všetky zúbky, vie behať po všetkych schodoch, rada sa v zlosti hádže o zem a najradšej sa smeje :)

  • 17. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 951x
  • 33
Vikina

Zdenka Lazúrová

Vikina

Tak toto je náš havo. Teda bol. Alebo bola? To je už jedno. Aj tak s ňou bola sranda. Taký mini príbeh. A chcem týmto článkom pozdraviť Cyrila L.

  • 20. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 479x
  • 8
reklama
Minulé leto

Zdenka Lazúrová

Minulé leto

Tak toto bolo fotené pár metrov od nášho domu :)

  • 17. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 487x
  • 12
Lucia

Zdenka Lazúrová

Lucia

CAAAAAAAAUKO chcela som ti niečo povedať ale nedokážem to

  • 3. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 058x
  • 3
Rodinné tajomstvá

Zdenka Lazúrová

Rodinné tajomstvá

Sedela som na drevenom obloku a dívala som sa na decká pobehujúce po snehu. Výskali, skákali, šantili sa. Malá Anička sa snažila dostať na kopec plný snehu, no susedov Jožko jej plány prekazil. Ach, ako som chcela byť medzi nimi. V húfe detí som sa snažila nájsť môjho brata, mal 11 ale vyzeral na 15. Ja, jeho 9-ročná sestra, som ho musela častokrát počúvať, tak ako aj dnes. Jasné, vždy keď mal možnosť, hneď ubzikol medzi detská. Ale mali sme dohodu:

  • 25. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 324x
  • 3
MÁ ŽIVOT ZMYSEL?

Zdenka Lazúrová

MÁ ŽIVOT ZMYSEL?

V predchádzajúcom článku som písala o žene, ktorá trpela tým, že išla na potrat. Po čase ma napadla jedna otázka:

  • 5. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 230x
  • 27
POTRAT

Zdenka Lazúrová

POTRAT

Tento príbeh mi vyrozprávala jej priateľka. Priateľka ženy, ktorú jedna „banálna“ udalosť v jej živote takmer zničila. Za slovo „banálne“ dávam teraz výraz:

  • 4. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 876x
  • 91
reklama
Anjel

Zdenka Lazúrová

Anjel

Počula som jeden zaujímavý príbeh: Jedno dievča malo nadanie na cudzie jazyky a tie aj po vyučovaní v škole doučovalo. Raz prišla domov zo školy s vedomím, že o také 2-3 hodiny bude znovu v škole doučovať. No začítala sa do nejakej knihy a pravdaže, kým sa spamätala, na vyučovanie meškala. Rýchlo sa umyla, učesala a utekala na autobus. No výťah, ktorý privolávala, nereagoval. Odrazu si na zemi všimla skrčený papier, na ktorom bol nápis:

  • 2. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 680x
  • 19
V hoteli

Zdenka Lazúrová

V hoteli

Pracovala som v jednom hoteli. Najprv ako čašníčka, neskôr ako recepčná... Obe tieto postavenia mi dali veľa... Ale najviac asi zážitkov :) Spoznala som kuchyňu a ako to tam ide, ako musia čašníčky niekedy makať, čo všetko musí vedieť !dobrý recepčný, naučila som sa po poľky a rusky ale hlavne som spoznala plno ľudí: ľudí, ktorí to nemali v živote ľahké, agresívnych opilcov, ale aj milých cudzincov a... Chcela by som napísať o mnohých z nich, no nemôžem... Musím povedať, že sa mi tam veľmi páčilo... Ale nebudem rozprávať o sebe...

  • 2. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 629x
  • 4
Break up

Zdenka Lazúrová

Break up

Deň predtým sršala smiechom a dobrou náladou. Bol ňou očarený. Videla mu to na očiach, ale...

  • 23. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 267x
  • 9
Takmer úplne bežný deň

Zdenka Lazúrová

Takmer úplne bežný deň

Dnes musím...

  • 22. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 144x
  • 6
Ahoj

Zdenka Lazúrová

Ahoj

Asi sa patrí hneď nejako na začiatok predstaviť...

  • 21. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 811x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu