reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zdenka Lazúrová

Zdenka Lazúrová

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Viete, čo najviac miluje pri písaní? To, že nikto nikdy nepochopí, čo za každé jedno slovo naozaj ukryla... Vie to iba ona. A taktiež vie, že sa nikdy naozaj nedozvie, čo ste v jej slovách videli vy. Áno, práve preto rada píše, ale ešte radšej číta :) Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenábicyklujeme EurópouKeĎ na chvíľu zastavím časna pokračovanieO KatarínkeUnited KingdomO iných

reklama

United Kingdom

III. ..... Byvam v Dome bielych ruzi :)

Zdenka Lazúrová

III. ..... Byvam v Dome bielych ruzi :)

Vcera som sa prechadzala po dedine, kde byvam. Je naozaj malebna. Taka lovely, casto pouzivane slovo Anglicanmi :) A iba malo domov tu ma svoje cislo. Prevladaju tu rozkosne domceky s vlastnymi menami ako napriklad ten nas... Predstavte si, ze by sa vas dom volal Kamenny domcek alebo Dom pri jabloni :) Pravdaze v anglictine tie nazvy zneju inak, ale aj tak sa mi to paci. Vidite dom ktory je cely obrasteny zelenym porastom a vola sa Zelena chalupka :)

  • 17. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 749x
II. ....BATTLE PROMS, no hlavne ako bolo pri Atlantiku v CORNWALL-e

Zdenka Lazúrová

II. ....BATTLE PROMS, no hlavne ako bolo pri Atlantiku v CORNWALL-e

Tak vcera vecer sme boli na pikniku tu v okoli... a bolo to super. Ja som si myslela, ze to bude piknik u niekoho na zahrade a bola som riadne v soku, ked sme prisli do nadherneho parku (ako storeneho na piknik) s nadhernov travou a naozaj starymi stromami... V pozadi bol nadherny zamok, na ktoreho adresu sa Alex vyjadrila, ze je to dom :) cize na Slovensku je to kastiel (dom asi preto, lebo v nom stale byvaju potomkovia nejakych grofov) a na okraji je velkaaaa zahrada, kde majitelia zamku chovaju srnky - obrovske stado srn :) no proste nadhera... A ten piknik, tak to bolo nieco uzasne,asi na styl nasich opekaciek ale vo velkom :) Bolo tam priblizne 1000 ludi, uz ked ste na nich pozreli - typicki anglicania :) Kazdy mal svoju stolicku, obrovske cizmy, dekou prikryte nohy, prsiplaste a vlajku v trave :)

  • 13. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
I. ...... Velka Britania, Waltham on the Wolds - moje prazdniny2008

Zdenka Lazúrová

I. ...... Velka Britania, Waltham on the Wolds - moje prazdniny2008

Pisem bez diakritiky, lebo inu klavesnicu nemam :) Som v nadhernej casti Anglicka. Urcite su tu aj krajsie miesta, ale velmi sa mi tu paci, tak dufam, ze tu budem moct neskor dat aj nejake fotky. Som pri meste Melton, trochu dalej od Nottinghamu. Prisla som tu 26. juna a doma budem 1. septembra. A vsetkych vas zdravim :) Je tu fajn, ale predsa len najlepsie je doma :))) Tak uz sa tesim na ten 1. september :) A teraz nieco o Anglicku, Anglicanoch a o rodinke The Smith :)

  • 4. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
reklama
SkryťZatvoriť reklamu