reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zdenka Lazúrová

Zdenka Lazúrová

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Viete, čo najviac miluje pri písaní? To, že nikto nikdy nepochopí, čo za každé jedno slovo naozaj ukryla... Vie to iba ona. A taktiež vie, že sa nikdy naozaj nedozvie, čo ste v jej slovách videli vy. Áno, práve preto rada píše, ale ešte radšej číta :) Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenábicyklujeme EurópouKeĎ na chvíľu zastavím časna pokračovanieO KatarínkeUnited KingdomO iných

reklama

O Katarínke

Katke - mojej 3 a pol ročnej sestre :)

Zdenka Lazúrová

Katke - mojej 3 a pol ročnej sestre :)

Aj keby som bola neviem ako unavená, vyčerpaná alebo znechutená, pohľad na Teba a Filipka mi vždy zdvihne náladu. Keď za sebou v čerstvo mokrej tráve skoro ráno ťaháš čudnú atrapu auta s tromi kolesami a kričíš na Filipa nech sa pozerá, tak ja v tej chvíli zabudnem, že existuje niečo iné ako vy dvaja. Nerozumiem tomu, ako môže moje vnútro tak milovať takýto okamih. Malé dieťa sa hrá a ja zabudnem dýchať.

  • 29. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Katka

Zdenka Lazúrová

Katka

Mám úžasnú sestru. Teraz myslím tu najmladšiu. Aj tie staršie sú super, ale predsa len Katarínka je moje slniečko. Také krásne usmievavé slniečko, ktoré by najradšej počúvalo rozprávky od rána do večera.

  • 19. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 834x
  • 5
Som zaľúbená

Zdenka Lazúrová

Som zaľúbená

...do niekoho strašne zlatého...

  • 7. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Málo?

Zdenka Lazúrová

Málo?

...

  • 25. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Ako naše slniečko rástlo

Zdenka Lazúrová

Ako naše slniečko rástlo

Dlho sme boli iba tri sestry. No potom sme sa dozvedeli, že príde aj štvrtá. Veľmi sme sa potešili. Ja som mala mať vtedy 17, Zuzana 15 a Lucia 13... V októbri 2005 prišla do rodiny aj Katarína. Dnes je z nej krásne usmievavé a hlavne nezbedné slniečko.

  • 3. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu