reklama

Katka

Mám úžasnú sestru. Teraz myslím tu najmladšiu. Aj tie staršie sú super, ale predsa len Katarínka je moje slniečko. Také krásne usmievavé slniečko, ktoré by najradšej počúvalo rozprávky od rána do večera.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Sme spolu v izbe. Tá je napoly študentská a druhou polovicou krásne detská... S typicky detským neporiadkom, plyšákmi a prevráteným kočiarikom, s množstvom detských kníh a s domčekom na hranie v kúte.

Aj v tej mojej polovici je ešte plno hračiek, ale snažim sa to tam predsa len trošku udržiavať, aby to aspoň z časti pripomínalo pôvodný zámer: izbu aj pre mňa :)

Obrázok blogu

Katarínka je krásne detská a aj krásne dospelácka. Milujem jej vážne očká, ale ešte viac jej očarujúci úsmev plný malých zúbkov. Milujem jej otázky, ale ešte viac jej zaujímavé vysvetlenia na zvláštne javy okolo nás.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Ľúbim ju, keď plače, kedy jej plač je tak úprimný a každý v ňom vidí tú nádhernú detskú ľútosť, ktorá často dojíma... Ale aj keď taký úprimný nie je a ja viem, že na mňa zase niečo skúša :)

Ľúbim ju, keď ma vyrušuje pri učení, keď chce, aby som jej prečítala asi už siedmu poslednú rozprávku...

Obrázok blogu

... keď sa smeje pri našom bláznivom tanci v izbe, keď sa delí so svojimi cukríkmi, keď chce, aby som sa jej venovala aj večer pred dôležitým zápočtom z anatómie...

Vtedy aj ju anatómia zaujíma, dožaduje sa toho, aby som jej na jej tele ukázala claviculu či srdiečko... Prikladá si svoje krásne detské rúčky na obrázky rúk v knihe, kde sú zobrazené ľudské svaly...

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

A najradšej má obrázok dvoch kostier: detskej a dospelej, kde tá detská je Filipko a tá dospelá je ona :)

Ľúbim ju, keď mi telefonuje do školy a aj keď ju večer presviedčam, že musí spať... keď ma čaká každý večer pri dverách, keď prichádzam zo školy s jej večnou otázkou: "Čo si mi kúpila?"

Obrázok blogu

Ona je môj veľký miláčik a viem, že ním už navždy ostane :)

Zdenka Lazúrová

Zdenka Lazúrová

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Viete, čo najviac miluje pri písaní? To, že nikto nikdy nepochopí, čo za každé jedno slovo naozaj ukryla... Vie to iba ona. A taktiež vie, že sa nikdy naozaj nedozvie, čo ste v jej slovách videli vy. Áno, práve preto rada píše, ale ešte radšej číta :) Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenábicyklujeme EurópouKeĎ na chvíľu zastavím časna pokračovanieO KatarínkeUnited KingdomO iných

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu