reklama

III. ..... Byvam v Dome bielych ruzi :)

Vcera som sa prechadzala po dedine, kde byvam. Je naozaj malebna. Taka lovely, casto pouzivane slovo Anglicanmi :) A iba malo domov tu ma svoje cislo. Prevladaju tu rozkosne domceky s vlastnymi menami ako napriklad ten nas... Predstavte si, ze by sa vas dom volal Kamenny domcek alebo Dom pri jabloni :) Pravdaze v anglictine tie nazvy zneju inak, ale aj tak sa mi to paci. Vidite dom ktory je cely obrasteny zelenym porastom a vola sa Zelena chalupka :)

Písmo: A- | A+

A priroda... Tak ta je nadherna. Nebola som este vo velkom anglicko meste, zatial iba v mesteckach ako Stamford, Nottingham a pod. ale vsade su stromy, vsade je zelen. Nase sidliska popri tom vyzeraju naozaj sedo...

A v dedinach? Je nadherny vecer, sedim vonku, slnko pomaly zapada, cez zahradu prebehne par zajacikov a nado mnou si lietaju holuby :)

Alebo rano, ked sa zobudim, pocujem na ceste kopyta koni... Bezne stretavame na ceste nejakeho jazdca. Vtedy autom spomalime, aby sa kon nevyplasil, vodic auta a jazdec si zamavaju a pokracujeme v ceste:)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vcera som uz nadobro dostala auto a zacinam po anglickych cestach jazdit aj ja... Asi pred tyzdnom som mala 2 hodiny s instruktorkou, co mi naozaj pomohlo, hlavne co sa tyka trochu inych pravidiel na cestach. Tak uz len dufam, ze si Anglicko prejazdim bez nehody :)

Tak to je zatial asi tak vsetko, musim ist do prace ;) Pozdravujem Vas vsetkych a drzte sa! :) papa

Zdenka Lazúrová

Zdenka Lazúrová

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Viete, čo najviac miluje pri písaní? To, že nikto nikdy nepochopí, čo za každé jedno slovo naozaj ukryla... Vie to iba ona. A taktiež vie, že sa nikdy naozaj nedozvie, čo ste v jej slovách videli vy. Áno, práve preto rada píše, ale ešte radšej číta :) Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenábicyklujeme EurópouKeĎ na chvíľu zastavím časna pokračovanieO KatarínkeUnited KingdomO iných

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu